Wurst Platz
Kopaonik sa svim svojim vrlinama i manama osvojio me svojom ostrinom i ozbiljnoscu, temperatura koja ne dozvoljava  da se opustite, iako sam ja vrlo ozbiljno shvatila docek Nove godine u mikro sorcu, zima mi je dala do znanja da takve smelosti samo moze neko ko je mlad i lud....:))))


Snega dovoljno za uzivanje na stazama Panciceveog vrha i okolnih crvenih staza bar za pocetak...ipak cemo one crne ostaviti za kraj da ne bi kvadricepsi cvileli....


Nocno uzivanje u Wurst Platz gde me iznendajuje bend Digitalna draga sa svojim  ekstravagantnim nastupom i holivudskim pristupom zabavaljanja publike...


Otvaraju se nove kreativne ideje, ipak se hrabrost isplati u svakom pogledu...zato pun gas dobri moji pa makar i proklizali vredi osetiti da ste zivi!


Jelka koja me je odusevila!:))))

Salas 137




0 comments:

Post a Comment

 
Top