Pogledajte bili smo vredni, stvarno smo hteli da pomerimo granice oslikavanja. Gledajuci u cipelarnik i razmisljajuci sta je sledece na stolu kreativne radionice Sweet, ugledala sam stare UGG cizme izbledele od proslih zima. Uzela sam stvar u svoje ruke i pocela da ih hrabro bojim u ljubicasto, hm sa malom strepnjom sta ce mi ukucani reci na ovakvu smelost.... Oslikavanje me je ohrabrilo, a tek cirkoni i dekoracija lancem... pa mojoj sreci nema kraja, imam nove cizme i ko kaze da u krizi manjka kreativnosti:)))))

Vas Sweet
Sarajevska 42 lokal br.10.


Priprema farbe boja lavande

Biranje cvetnog motiva

Oslikavanje decoupage tehnikom

Kombinovanje motiva

Pocinju prolaznici da zaviruju kroz izlog

Hm lanci i to u tirkiz boji:)

Dodavanje cirkona pod obavezno!

Birajte boju i zlene su tako cool sa narandzastim lancem:)

0 comments:

Post a Comment

 
Top