Iako se cvece ne poklanja tako cesto,desi se neki buket  za rodjendan ili  neki cvet  zaluta  gostu koji dolazi  na veceru....Cini mi se da stara garda jos uvek drzi do starih romanticnih poklona,ako ih mlade dame nisu vec upozorile da im nikako ali podvuceno ne donose cvece,alergicne su, ili su pre za nesto konkretnije, mislim da tako formulisu odbojnost prema neznim i iskrenim ruzama!
A ja nikad necu zaboraviti jedan cvet koji mi je stigao na moj rodjendan, samo jedan, sa posvetom.....

Stara nana koja ima vrt me je naucila da sa cvecem pricam,da ga u prolazu dodirnem,i berem samo ako je nepohodno,da od ruze pravim mirisni sok i uzivam u popodnevnoj kafi bas gledajuci na njene hrizanteme.








 
Evo predloga sta mozete koristi da odlozite cvece koje ste  i ako ste dobili!?:)))

0 comments:

Post a Comment

 
Top