Subota 10.mart, sunčan dan, stepeni 8, moja drugarica Anica donosi svoje vrtne stolove koji su baš idealni za postavku mojih šarenih bezobraznica saksija raznih šara i dimenzija.....Tu smo ispred Miksera DESIGN. ART. COMMUNICATIONS. ARCHITECTURE. ECOLOGY. BUSINESS. MUSIC. THEATER. FILM. CULTURAL EVENTS. LECTURES. EXHIBITIONS. COMPETITIONS. WORKSHOPS. COURSES. PUBLICATIONS, u ulici Karadjordjeva 46.
Postavljam svoj vrtni mini štand, sve je tu uklopljeno trava, drvo,keramika,i pomalo stakla.....Pristižu  drage osobe, pijuckamo nes a bogami i Somersbi od kruške, uživamo u pogledu na sav taj šareniš koji ima svoj lični pečat. Anica me zove u pola frke i priča kako za polaganje ima šminkanje osobe preko 50 godina, ma znam ja da će ona to da oduva provereno talenat je breee! Stiže Jecka, Svjetlana, moj frizer sa novim ljubavnim jadima, Danika i Mara sa vrckastim kreacijama pa show su napravile probavajući sve što su stigle iz Retro šika.....Na kraju ja ostajem sama i spokojna, sve sam skoro udomila, sve moje šarene lepotice saksije su našle neki novi dom koji će ih voleti ja se  nadam, tako su i začete sa ljubavlju.....Do sledećeg puta kisss od Sweet Decorations!






















0 comments:

Post a Comment

 
Top