Na samom početku da vas podsetim da je leto i popusti su u toku, Sweet radionica je omogućila sniženja na sve radionice i predmete do 50%. Jedna od akcija je i keramika, koju smo danas radili.

Njih tri su danas od svojih keramičkih saksija napravile umetnička dela, svaka je različita i na svoj način, nijedna se nije ugledala na drugu i prepisivala:)

Gospodja Beba naravno stiže prva, moram da joj se zahvalim ovako javno na vernosti i znanju koje nam prenosi na svakom času, kada je ona tu ja prosto uživam!

Branislava/Branka/Keka ja sam izabrala Branka da je zovem pojma nemam zašto al tako mi nešto ide uz nju, dolazi drugi put u radionicu posle platna sada radi keramiku u njenom autentičnom stilu, nazvala ga je kreativni haos!

Tanja dolazi prvi put u Sweet i radi na keramici, vrlo oprezno bira motive, uklapa na keramičku saksiju, ja sam sa njenim umećem za prvi put oduševljena!

Pogledajte!

Ekipa na delu

Beba



Branka/Keka



Tanja



Sweet Decorations/drvena kutijica


0 comments:

Post a Comment

 
Top