Stižu njih dve u zakazano vreme 18 i 30h, snašle su se bez da me pozovu i kažu ja sam se izgubila, za promenu malo mi i prija da neko ne luta po Sarajevskoj. A sad parking, znala sma da ima neki mali problem, kažu mi imamo vremena do 20 i 10h,  ja već u najavi znam da neće izaći pre pola deset, ne što će se možda izgubiti u svojoj mašti, nego što nisu ni prve ni poslednje, za decoupage ljudi treba vreme.
I tako je i bilo radili smo puna tri sata, ispijale kafu, pričale i u pauzama ćutale i dobro se zabavile.....sve dok hm nije došla...Lina:),...brzo se i ona dohvatila keramičke saksije i počela da kuka kako je ovo pipavoooo, jao da sm znala ne bi ni krenula da radim.... ali je kući otišla sa osmehom i svojim prvim decoupage radom!

Pogledajte slikovito!




Saška

Sweet TEXTIL jastučnica

Aleksandra

Lina





0 comments:

Post a Comment

 
Top